In je bedrijfsstrategie stem je de verschillende factoren die van invloed zijn op de groei van je onderneming, zoveel mogelijk op elkaar af. De kwaliteit van je producten moet bijvoorbeeld in verhouding staan tot de hoogte van de prijs. Met de juiste promotie kun je zorgen voor meer naamsbekendheid en meer verkoop. Vaak is het duidelijk waar je naartoe wilt met de ontwikkeling van je product, of de plaats waar je het gaat verkopen. Maar de promotie kan een ander verhaal zijn. Met bidons bedrukken heb je echter het perfecte promotiemateriaal in handen. Bepaal je doelgroepOm te weten wat het beste promotiemateriaal voor je bedrijf is, moet je je doelgroep bepalen. Dus, wie koopt jouw product of dienst? Want met het bepalen van je doelgroep, kun je ook gericht gaan nadenken over de beste manier om deze doelgroep te benaderen en reclame voor je bedrijf te maken. Als je producten of diensten levert die gerelateerd zijn aan de sportsector, dan is de keuze snel gemaakt. Iedere sporter kan ten slotte een bidon gebruiken. Dus bidons bedrukken is een uitstekende manier om deze doelgroep te benaderen. Mensen gebruiken je bedrukte bidon in de sportschool en bij andere sportieve evenementen. Dit betekent dat niet alleen de ontvanger zelf, maar ook zijn of haar omgeving jouw bedrijfsnaam op het bidon ziet staan. Bidons bedrukken als strategisch relatiegeschenkOp het moment dat je geen producten verkoopt voor de sportsector, kunnen sporters nog altijd je doelgroep zijn om bidons te bedrukken en uit te delen als promotiemateriaal. Want sportevenementen hebben vaak een groot aantal deelnemers en een groot publiek. Denk aan een landelijk hockeytoernooi, een grote schaatswedstrijd of een wielerronde. Je meldt je bij dit soort evenementen als sponsor aan. Bidons bedrukkendoe je dan met het doel een zo groot mogelijk publiek te bereiken. Onder de aanwezigen, zowel onder de sporters, als onder de toeschouwers, zullen namelijk altijd mensen zijn die op zoek zijn naar het product dan jij verkoopt. Ook als het geen directe relatie tot een sportieve activiteit heeft. Kies de geschikte manier van bidons bedrukkenNu je eenmaal je doelgroep hebt bepaald, kun je ook gerichter kiezen voor het beste relatiegeschenk. Wil je een kleine groep benaderen, bijvoorbeeld de professionals van de marathon en niet de recreanten? Dan kies je voor een luxere uitvoering van de bedrukte bidon, zoals een aluminium waterfles. Ben je echter op zoek naar een groot bereik en wil je alle deelnemers aan het toernooi een bedrukte bidon geven met jouw bedrijfsnaam, dan zijn de simpelere kunststof uitvoeringen ook een hele goede oplossing. Dankzij de grote oplages waarin deze bedrukte bidons leverbaar zijn, zijn de kosten per stuk relatief laag. Wil je behalve een sportieve uitstraling, ook nog een milieubewuste boodschap meegeven met je relatiegeschenk, dan kies je voor bidons bedrukken die bijvoorbeeld geen BPA bevatten. Met de juiste toepassing van alle elementen uit de marketingmix zet je je bedrijf zichtbaar op de kaart. En met bidons bedrukken maak je een blijvende en positieve indruk op zowel de sporters, als op de toeschouwers van een sportevenement.
|
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- De Volvo fabriek in Torslanda heeft een jaarlijkse productiecapaciteit van 300.000 auto’s Met de volgende generatie volledig elektrische auto’s wil Volvo Cars klanten een grotere actieradius, sneller laden en lagere kosten bieden, en nieuwe mijlpalen bereiken op...
- Audi e-tron beschikt over twee elektromotoren Audi Nederland voert een vernieuwde motorenstrategie door. Met ingang van april focust Audi zich in ons land naast benzinemotoren met name op plug-in hybride- (PHEV)...
- Tips voor het starten van je eigen kledinglijn Het starten van een kledinglijn is een zeer persoonlijke onderneming. Je bent hoogstwaarschijnlijk een creatief persoon met iets unieks om bij te dragen in een...
- Ledstrip voor buiten Ledstrip voor buiten Een ledstrip voor buiten vormt unieke tuinverlichting. Er is een kant-en-klaar LED stripsysteem gebruikt, speciaal ontwikkeld voor plaatsing buitenshuis. Er is werkelijk...
- Toyota begon al in 1992 met de ontwikkeling van brandstofcellen Om het doel van een koolstofneutrale samenleving te bereiken, ontwikkelt Toyota verschillende geëlektrificeerde technologieën, waaronder waterstof-elektrische aandrijflijnen die het beschouwt als een van de belangrijkste bouwstenen voor...
- Deze werktassen zijn zeer geschikt voor zakenmannen! Deze werktassen zijn zeer geschikt voor zakenmannen! Mannen zijn niet beperkt tot een rugzak Eastpak of schoudertas bij het kopen van werktassen. Er zijn juist...